søndag den 9. december 2007

2. søndag i advent.

Jeg elsker søndage - stille og roligt at vågne i sengen, vide at der ikke er stress og jag. Sådan var det så ikke lige idag, vi vågnede 8.40 med et spjæt begge 2, for kl 8.45 vidste vi at Jespers far stod i døren og var klar til JAGT!

Jeg HADER sådanne morgener, jeg er i forvejen rigtig dårlig om morgenen - jeg siger ikke så meget, og når jeg siger noget er det kun ja/nej! Og så stress og jag, det tager mig så TIMER at blive mit normale jeg istedet for blot min normale ½ time!

Ikke nok med at min morgenstund blev ødelagt, men da tøsebarnet så stod op næsten samtidig, og blot sagde "nissen har ikke været i min sok", så kan man som bonusmor/papmor/stedmor what ever kun sige "satans osse, det har jeg glemt". Altså ikke glemt at købe, men glemt at pakke ind og kaste ned i sokken.
Hun tror heldigvis ikke på nissen længere, så hun blev beordret ud i udestuen imens jeg pakkede 3 cd´er med "sex and the city" ind, og så var hendes morgen reddet.

JEG HADER SÅDANNE MORGENER!!!!!!

Ingen kommentarer: