tirsdag den 16. september 2008

Av mit øje - del 2...

Så er det tid til opfølgning på "Av mit øje" for Twist og jeg har igen idag været på besøg hos Karlslunde dyrehospital.

Denne gang tog undersøgelsen 45 minutter, eller dvs. så lang tid tog dette ikke, men der skulle jo også være tid til at Twist kunne blive nusset af dyrlægen.
Han blev lyst i øjet, trykket blev målt, og hornhinden blev renset for ujævnheder. Og vi gik derfra med 2 slags piller og 2 slags dråber og en tid igen næste tirsdag.

Han ser stadig farlig ud, og vi ved stadig ikke om han får lov at beholde øjet, for dyrlægen kan ikke se ind bag øjet, fordi der stadig er meget blod. Men heldigvis er han stadig glad og fro, og er NÆSTEN uberørt af situationen, selvom han til sidst syns at NU var det altså nok, og valgte at putte hovedet under min arm, så hun ikke kunne rode længere i øjet.
Men efter en kiks, så fik hun da lige lov et par minutter igen.

Jeg er imponeret over vores hund, for vi sidder i et kæmpe venteværelse, hvor der selvfølgelig også er andre dyr. Twist sidder ved min side, kigger efter de andre - og hvis der er noget super spændende så "tuder" han lidt. Men han viger ikke fra mig, og han er glad og fro.
Nogle af de andre "besøgende" blev slæbt derind, og der blev gøet og hylet, og kæderne blev holdt stramt. Så er jeg virkelig taknemmelig over at Twist er så opdraget, at jeg ikke behøver alt det bøvl.

Nå men vi tager turen igen næste tirsdag, og håber så bare det bedste.

Ingen kommentarer: