lørdag den 25. oktober 2008

Quirky ting om mig

Jeg er blevet tagget og skal skrive om 6 besynderlige vaner. "Helt ærligt... jeg har da ingen besynderlige vaner" tænkte jeg først, indtil jeg lige kiggede på mig selv, med mit søde tøsebarns øjne. Så tror jeg da nok lige, der kom et par stykker frem:

Jeg elsker at stå tidligt op lørdag og søndag. Nyde stilheden i huset, gå en tur i haven, snakke med hønsene, fodre fuglene. Og jeg vil ikke have følgeskab af min mand, nææ nej!

Kan faktisk godt lide rødvin og hvidvin - men gider bare ikke drikke det. Hellere en cola eller et glas vand til maden tak!

Holder den bedste kontakt til folk ved at skrive - enten sms eller email - jeg kan ikke lide at skulle snakke i telefon når jeg kommer træt hjem fra arbejde.

Elsker at løbe - men vil så KLART ikke løbe med nogen. Står der 2 damer på parkeringspladsen, og er ved at gøre klar til at løbe "min rute" i skoven, så bliver jeg nærmest småfornærmet over det, og løber stædigt en anden vej. For TÆNK hvis det endte med at vi løb lige i hælene på hinanden.

Man må IKKE låne min pincet, det er min.... og jeg kan ikke holde ud, at andre bruger den.

Jeg har læbepromader liggende i alle tasker, alle jakkelommer, og jeg bruger kun Labellos gode blå. Intet andet virker. Og uden den får jeg hudløse ømme læber.

Og så skulle man give den videre, hmmm og man skal vælge 6 bloggere. Det har jeg lidt svært ved, men jeg prøver - gider du ikke lege med, så er det helt okay :-)

Netti

Sannie

Janne

Anette

Mia

Birthe

Reglerne er

Link til den person der taggede dig
Skriv om reglerne på din blog. (Det er derfor de står her).
Fortæl om seks mærkelige træk ved dig selv.
Tag 6 bloggere.
Efterlad en kommentar hos dem du tagger.

God fornøjelse :-)

Ingen kommentarer: